Porozumění textu z pohledu učitelek mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Porozumění textu z pohledu učitelek mateřské školy |
Autor: |
Polanská, Šárka
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem učitelky mateřských škol rozvíjí porozumění textu při své práci. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů a vymezuje strategie, které učitelky používají při rozvoji porozumění textu. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumná zjištění ukazují, jaké strategie učitelky využívají, jaký význam textu chtějí u dětí rozvíjet, jaké postupy využívají při práci s textem. V závěru práce jsou analyzovány výsledky výzkumu a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49604
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
57128
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet