Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele |
Autor: |
Frolková, Tereza
|
Vedoucí: |
Tallová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá využitím tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele a je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Hlavním cílem bylo zjistit názory učitelů na využití tabletu v mateřských školách u dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje moderní digitální technologie a různé druhy gramotností, které jsou k jejich obsluze potřebné. Dále představuje tablet, jeho využití v mateřské škole k práci učitele a dětí a jeho přínosy a úskalí. Empirická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu. Použitou výzkumnou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno s učiteli mateřských škol Zlínského kraje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49635
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
57161
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet