Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč |
Autor: |
Vrzalová, Iveta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy - okolí společnosti, konkurence, interní. Poslední částí je projekt návrhů komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny agentury v Třebíči a nákladová a riziková analýza. Cílem projektu je navrhnout takové komunikační prvky, které by přispěly k zlepšení marketingové ko-munikace a k celkovému zviditelnění pobočky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4963
|
Datum:
|
2008-08-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8339
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet