Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání | 
| Author: | 
Vahalíková, Petra
 | 
| Advisor: | 
Pokrivčáková, Silvia
 | 
| 
Abstract:
 | 
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol, s využíváním grafických příběhů v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje sumarizaci teoretických poznatků problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využívání literárních žánrů a zejména vliv jejich obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem pomocí kvantitativního designu metodou dotazníkového šetření a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a jako doplňkovou metodu jsem zvolila kvalitativní design polostrukturovaného interview, jehož data byla zpracována prostřednictvím otevřeného kódování. Na základě výsledků z výzkumného šetření jsem zformulovala doporučení pro praxi. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/49810
 | 
| 
Date:
 | 
2021-07-01 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ústav školní pedagogiky | 
| 
Discipline:
 | 
Pedagogika předškolního věku | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
E
59968
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account