Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. |
Autor: |
Gettler, Vilém
|
Vedoucí: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. Struktura bakalářské práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definování online marketingu, představení sociálních sítí a využití marketingu prostřednictvím již zmiňovaných sociálních sítí. V navazující praktické části je představena společnost společně s její historií a cíli. Dále praktická část obsahuje současný stav společnosti a jejich nejpoužívanější sociální sítě s podrobnou analýzou příspěvků. V dotazníkovém šetření je proveden výzkum, který má za účel vyzkoumat, jak uživatelé vnímají reklamu a jak se na sociálních sítích chovají. Závěr práce obsahuje doporučení pro zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49828
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
59997
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet