Existuje "spotřební" reklama na automobil?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Existuje "spotřební" reklama na automobil? |
Autor: |
Drdla, Daniel
|
Vedoucí: |
Nemeškal, Libor
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků bude vytvořen přestřih čistě narativního reklamního filmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49832
|
Datum:
|
2020-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57100
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet