Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín |
Autor: |
Ovčáčková, Blanka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou marketingové komunikace taneční soutěže, kterou každoročně pořádá Taneční klub Fortuna Zlín. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt marketingové komunikace pro nadcházející ročník soutěže Zlínský taneční festival. Tohoto cíle se pokusím dosáhnout prostřednictvím získávání teoretických východisek oblasti marketingu a tanečního sportu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4994
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8311
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet