Multilevel marketing v 21.století
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Multilevel marketing v 21.století |
Autor: |
Lipovská, Lucie
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Multilevel marketing v 21.století se zabývá problematikou refe-renčního neboli víceúrovňového marketingu jako plnohodnotného nástroje marketingové komunikace. Díky multilevel marketingu zažívá přímý prodej dynamický rozvoj a vynikající výsledky týkající se obratů. Práce osvětluje konkrétní postupy, jak lze díky multilevel mar-ketingu dosáhnout úspěchu a zabývá se přímo systémem multilevel marketingu ve společ-nosti ZFP Akademie a. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5021
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7553
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet