Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě
Autor: Vaník, Vojtěch
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: V současné době působí na českých železnicích přes 41 značek/společností s povolením pro provozování osobní vlakové přepravy. Ty za rok v průměru přepraví přibližně 190 miliónu pasažérů. Tato práce se bude zabývat analýzou marketingových komunikací na trhu osobní vlakové přepravy a částečně se bude věnovat i preferencím v rámci tohoto odvětví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a sekundárního šetření v rámci vlakové osobní přepravy. Součástí praktické části je také kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. V poslední kapitole bakalářské práce pak jsou shrnuta zjištěná fakta a popsaný současný stav jednotlivých značek na trhu vlakové osobní přepravy v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50312
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaník_2022_dp.pdf 2.591Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaník_2022_op.pdf 153.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vaník_2022_vp.doc 140.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet