Projekt na zvýšení znalosti značky ROSSIGNOL
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na zvýšení znalosti značky ROSSIGNOL |
Autor: |
Odstrčilíková, Hana
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Má diplomová práce se zabývá zlepšením znalostí o značce ROSSIGNOL. Obsahuje teore-tické poznatky o značce, její síle a znalosti, výzkumu a řízení, marketingové komunikaci a CRM. V praktické části nejprve stručně popisuji historii společnosti. Následně analyzuji současné znalosti respondentů o značce ROSSIGNOL a její postavení ve vztahu ke konkurenci. Na těchto základech pak stavím v projektu návrhy na zlepšení testovacích akcí, kde navrhuji doplňující aktivity, které by se při těchto akcích mohly provádět, pro přilákání zákazníků. Na toto pak navazují faktory, které by mohly realizovatelnosti těchto návrhů zabránit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5037
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
8310
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet