Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Pivoňková, Tereza
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, za jejíž hlavní činnost je považována výroba a montáž plastových, hliníkových a dřevěných oken a dveří. Cílem práce bylo analyzovat její současnou úroveň marketingové komunikace a následně navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení jejího současného stavu. K analýze bylo využito řady situačních marketingových analýz, včetně analýzy vnitřního prostředí společnosti a analýzy komunikačního mixu. V závěru práce byla navržena doporučení, pomocí nichž je vybrané společnosti umožněno zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace a docílit tak posunu v rámci současné podnikatelské činnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50450
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pivoňková_2022_dp.pdf 1.640Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pivoňková_2022_op.pdf 200.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pivoňková_2022_vp.docx 42.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet