Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice |
Autor: |
Michalíková, Šárka
|
Vedoucí: |
Jakubíček, Vít
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje pozornost Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně, která pociťuje potřebu tvorby komunikační strategie a vizuální identity. Na základě analýzy galerie a rešerše v obdobných institucích pak hledá vhodný model k její implementaci. Prostřednictvím případových studií a polostrukturovaných rozhovorů zkoumá přístupy a zkušenosti zástupců vybraných příspěvkových muzeí umění a galerií zřizovaných krajem, které jsou svým charakterem analogické zlínské galerii. Výsledkem práce je soubor doporučení pro potřeby instituce, vycházející z předchozí analýzy a zjištěných poznatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50474
|
Datum:
|
2021-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Arts Management |
Studijní obor:
|
Arts Management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet