Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Autor: Michalíková, Šárka
Vedoucí: Jakubíček, Vít
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje pozornost Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně, která pociťuje potřebu tvorby komunikační strategie a vizuální identity. Na základě analýzy galerie a rešerše v obdobných institucích pak hledá vhodný model k její implementaci. Prostřednictvím případových studií a polostrukturovaných rozhovorů zkoumá přístupy a zkušenosti zástupců vybraných příspěvkových muzeí umění a galerií zřizovaných krajem, které jsou svým charakterem analogické zlínské galerii. Výsledkem práce je soubor doporučení pro potřeby instituce, vycházející z předchozí analýzy a zjištěných poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50474
Datum: 2021-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Arts Management
Studijní obor: Arts Management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
michalíková_2022_dp.pdf 6.277Mb PDF Zobrazit/otevřít None
michalíková_2022_op.pdf 409.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
michalíková_2022_vp.pdf 891.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet