Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci
Autor: Nedomová, Erika
Vedoucí: Lukášová, Hana
Abstrakt: Tato diplomová práce zjišťuje názory učitelů na práva dítěte v primární edukaci. Cílem je identifikovat, jak učitelé vnímají práva dětí a jejich uplatňování v primární edukaci a jaký je názor učitelů na to, zda participace žáků může vést ke zkvalitnění výuky. V první části se věnuji vysvětlení teoretických východisek k dané problematice. Praktická část představuje výzkumné šetření, které tvoří expertní posudek k právním dokumentům a polostrukturované rozhovory s učiteli. Výzkumným vzorkem je pět učitelů základních škol. V závěru kvalitativního výzkumu jsou výsledky, které formulují vztahy zkoumaných učitelů k právům dítěte v primární edukaci a názory učitelů na uplatnění participace žáků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50501
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 60139


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nedomová_2022_dp.pdf 2.779Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nedomová_2022_op.pdf 361.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nedomová_2022_vp.pdf 424.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet