Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu |
Autor: |
Mládková, Pavla
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci vybraného fotbalového klubu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části, přičemž druhá zmíněná je dále členěna na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje poznatky získané pomocí literární rešerše. Cílem analytické části bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace daného fotbalového klubu pomocí vybraných marketingových analýz. Součástí analytické části je také kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Výsledky získané z provedených analýz a marketingového výzkumu byly poté využity jako podklady pro projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Tento projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50652
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet