Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních |
Autor: |
Lachout, Aneta
|
Vedoucí: |
Lemrová, Soňa
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na pedagogické pracovníky, kteří vykonávají velmi náročnou práci ve specifických školských zařízeních, jakými jsou zařízení ústavní a ochranné výchovy, a významnost emoční inteligence na výkon jejich povolání. Teoretická část se věnuje shrnutí klíčových myšlenek odborné veřejnosti v oblasti emoční inteligence, vymezení základních pojmů a emočních dovedností, které mají na celkovou emoční inteligenci zřejmý vliv a také se podrobněji věnuje faktorům, které mohou emoční inteligenci závažně ovlivňovat. Jde především o vliv pohlaví, věku a úrovně dosaženého vzdělání. Aby teoretická práce byla ucelená, jsou vymezeny i pojmy pedagog v ústavním zařízení a jeho osobnost a vymezení pojmu ústavní a ochranná výchova. Praktická, výzkumná, část navazuje na část teoretickou, a jejím cílem je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit úroveň emoční inteligence u soudobých pedagogů pracujících ve specifickém školském zařízení, tedy v zařízeních ústavní výchovy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50682
|
Datum:
|
2022-01-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet