Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství |
Autor: |
Venený, David
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství. K tomu byl zvolen kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaných interview se zaměstnancem vinařství, kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření a vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky byly použity jako východiska tvorby projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Navržený projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50730
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet