Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství
Autor: Venený, David
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství. K tomu byl zvolen kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaných interview se zaměstnancem vinařství, kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření a vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky byly použity jako východiska tvorby projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Navržený projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50730
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
venený_2022_dp.pdf 3.737Mb PDF Zobrazit/otevřít None
venený_2022_op.docx 48.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
venený_2022_vp.docx 41.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet