Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ
Autor: Petruška, Marek
Vedoucí: Novák, Petr
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů procesního řízení a dále rozebírá podstatu jednotlivých kroků v rámci řízení podnikových procesů. Kroky procesního řízení jsou následně aplikovány na konkrétní situaci oddělení péče o zákazníka ve firmě SVĚT PLODŮ. V první fázi dochází k analýze současného stavu procesů. Výstupem jsou namodelované procesy, jejichž výkonnost je vyhodnocena pomocí různých analytických metod, včetně využití naměřených metrik. Tyto výsledky jsou zohledněny při tvorbě návrhů na jejich zefektivnění. Návrhy jsou verifikovány na základě provedené kalkulace vyplývajících úspor a nový stav procesů je znovu namodelován.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50816
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
petruška_2022_dp.pdf 2.619Mb PDF Zobrazit/otevřít None
petruška_2022_op.docx 47.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
petruška_2022_vp.docx 48.37Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet