Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Autor: Nedbal, Darek
Vedoucí: Blaštíková, Lucie
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou významu a role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je členěna do tří kapitol, ve kterých se postupně věnujeme inkluzi v celospolečenském kontextu, jejím hlavním myšlenkám a principům, dále inkluzi ve školním prostředí, jejím jednotlivým komponentům a zejména pak asistentovi pedagoga jakožto neoddělitelné součásti procesu inkluzivního vzdělávání. Obsahem empirické části je výzkum, jehož cílem je porozumět významu asistentů pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání. S ohledem na cíl výzkumu byl zvolen kvalitativní přístup a jako metoda sběru dat polostrukturovaný rozhovor. Výzkumný soubor představuje šest asistentů pedagoga působících v základních školách ve Zlínském kraji. Součástí praktické části je rovněž analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, následná interpretace a závěrečné shrnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50836
Datum: 2022-01-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 60655


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nedbal_2022_dp.pdf 2.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nedbal_2022_op.docx 19.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nedbal_2022_vp.docx 17.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet