Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi |
Autor: |
Turek, Jan
|
Vedoucí: |
Lejsal, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové komunikaci a pořádání úspěšného eventu. Praktická část analyzuje vybraný festival a navrhuje doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50919
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet