Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie sub-brandu Škoda iV |
Autor: |
Krhut, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií sub-brandu Škoda iV, zastupující elektrifikované modely značky Škoda Auto, jež patří do automobilového koncernu Volkswagen Group. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který se věnuje vývoji komunikačního konceptu značky a zároveň rozebírá oblast nákupního chování spotřebitelů či segmentace cílových skupin. Podstatou praktické části práce je pomocí výzkumu určit kvality a nedostatky dosavadní komunikační strategie sub-brandu Škoda iV a dále pak zjistit její relevanci ve vztahu k potenciálním zákazníkům značky. Výzkumné otázky budou zodpovězeny na základě výsledků z kvantitativních i kvalitativních metod provedeného výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie sub-brandu Škoda iV s ohledem na výsledky z předchozího výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50930
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62223
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet