Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. |
Autor: |
Vrbková, Denisa
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. Diplomová práce se dělí do tří částí. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a následně vytvořit teoretická východiska pro praktickou část. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. za pomocí vybraných marketingových analýz. Na základě zjištěných výsledků byl vytvořen projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku. Byla rovněž zpracována i časová, nákladová a riziková analýza projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51099
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet