Influenceři na Instagramu a jejich vliv na publikum

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influenceři na Instagramu a jejich vliv na publikum

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influenceři na Instagramu a jejich vliv na publikum
Autor: Szentkirályiová, Nikola
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práca sa venuje téme influencer marketingu na sociálnej sieti Instagram. Jej cieľom bolo preskúmať prostredníctvom kvalitatívneho výskumu názory obsahových tvorcov, tzv. influencerov zo Slovenska a Česka na tento druh propagácie, spôsob uzatvárania spolupráci, ohodnotenie spolupráci, náročnosť tvorby obsahu a pod. Prostredníctvom kvantitatívneho výskumu sa vyhodnotili dáta smerujúce od užívateľov Instagramu. Respondenti odpovedali na otázky ohľadne sledovania influencerov, ich nákupné rozhodovanie, preferencie v konzumovaní obsahu či dôvery voči tomuto druhu komunikácie značky. Na základe analýzy výskumov vznikol model influencer marketingu, ktorý by mal firmám pomôcť pri začiatkoch influence-kampaní, či pre zlepšenie výsledkov stávajúcich kampaní s influencermi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51155
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62512


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
szentkirályiová_2022_dp.pdf 3.000Mb PDF Zobrazit/otevřít None
szentkirályiová_2022_op.doc 125Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
szentkirályiová_2022_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet