Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky |
Autor: |
Vachalová, Martina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51188
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62656
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet