Možnosti výtvarné tvorby dětí v lesních mateřských školách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti výtvarné tvorby dětí v lesních mateřských školách |
Autor: |
Hráčková, Barbora
|
Vedoucí: |
Stadlerová, Hana
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je přiblížit koncepci lesních mateřských škol a popsat jejich kladný vliv na rozvoj dítěte po všech jeho stránkách. Dále jsem si stanovila za cíl vytvořit sadu výtvarných aktivit, které budou realizovatelné v prostředí lesní mateřské školy. V úvodu se zabývám lesními mateřskými školami jako možností alternativního vzdělávání dětí předškolního věku, charakterizuji podmínky, za kterých by škola měla vzniknout a dále i fungovat. Následně popisuji principy, podle kterých probíhá vzdělávání v lesních mateřských školách. Pojednávám zde rovněž i o plynulém učení nebo učením prožitkem. Dále se zabývám typy lesních mateřských škol, které fungují v České republice. V teoretické části nalezneme i legislativní podmínky, které musí tyto školy splňovat, aby mohly být zapsány do rejstříku škol a školských zařízení. V praktické části je uvedeno šest konkrétních výtvarných činností, které byly realizovány v prostředí, který se nachází poblíž lesní mateřské školy. Sada výtvarných aktivit je doplněná o fotografie dokumentující tvorbu dětí. Přibližuji vzdělávací cíle, postup, kterým jsme k jejich realizaci cílů směřovali. Realizované aktivity jsou následně evaluovány a na základě evaluace jsou i formulována doporučení pro pedagogickou praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51193
|
Datum:
|
2021-10-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet