Folklorní umění v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Folklorní umění v reklamě |
Autor: |
Opravilová Krejzlíková, Olga
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tradiční lidovou tvorbou a kultury a přenášení těchto charakteristických znaků do reklamního sdělení. Práce je členěna na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na všeobecnou teorii lidového umění a reklamy, vymezuje základní pojmy a druhy lidového umění a charakteristiku a nástroje reklamy. Praktická část je zaměřena na výzkum v problematice užití folklorních prvků v reklamě, jejímu porozumění a hlubšímu pochopení. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51238
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
62606
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet