Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu
Autor: Procházková, Vendula
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií e-shopu Zalando. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti online komunikace, reklamních kampaní, marketingové komunikace na internetu, e-shopů a e-commerce. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je metodou focus group společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak na zákazníky tohoto e-shopu působí jeho komunikace nejen na sociálních sítích, ale i v televizi a celkově na internetu. Jak tuto značku vnímají a jak si stojí v boji s konkurencí. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení, jak vylepšit komunikační strategii pomocí dílčích kroků v rámci současných trendů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51337
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62647


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházková_2022_dp.pdf 2.549Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházková_2022_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházková_2022_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet