Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu |
Autor: |
Burdikov, Michajil
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotografa (autora práce) na Instagramu. Cílem práce je přizpůsobení sdíleného obsahu a komunikace pro platící klienty, kteří dané fotografické služby využívají, a to na základě realizovaných rozhovorů s doporučením odpovídajícího postupu. Teoretická část definuje základní marketingové pojmy, předkládá podnikatelské strategie a možnosti fotografické služby v kontinuitě se zvolenou metodikou a cílem práce. Praktická část se věnuje dosavadní komunikaci fotografa, analyzuje výsledky dotazníkového šetření a interpretuje rozhovory s vybranými klienty, na jejichž základě jsou v závěru práce předloženy nejvhodnější body postupu vedoucí k doporučené úpravě profilu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51352
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62626
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet