Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy |
Autor: |
Dabergerová, Marcela
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se přístupem studentů k evaluaci v bakalářských pracích aplikačního typu. Teoretická část pojednává o profesní přípravě budoucích učitelů, včetně reflektivních strategií. Empirická část popisuje metodologii a postup kvantitativně orientovaného výzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jak studenti bakalářského studijního programu Učitelství pro mateřské školy evaluují bakalářské práce aplikačního typu. Pro tyto účely byla využita kvantitativní obsahová analýza jako hlavní výzkumná metoda. Doplňkem obsahové analýzy byl škálový dotazník zaměřený na postoje studentů a absolventů k sebehodnocení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51385
|
Datum:
|
2021-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
60156
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet