Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy
Autor: Dabergerová, Marcela
Vedoucí: Navrátilová, Hana
Abstrakt: Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se přístupem studentů k evaluaci v bakalářských pracích aplikačního typu. Teoretická část pojednává o profesní přípravě budoucích učitelů, včetně reflektivních strategií. Empirická část popisuje metodologii a postup kvantitativně orientovaného výzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jak studenti bakalářského studijního programu Učitelství pro mateřské školy evaluují bakalářské práce aplikačního typu. Pro tyto účely byla využita kvantitativní obsahová analýza jako hlavní výzkumná metoda. Doplňkem obsahové analýzy byl škálový dotazník zaměřený na postoje studentů a absolventů k sebehodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51385
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 60156


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dabergerová_2022_dp.pdf 1.664Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dabergerová_2022_op.pdf 362.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dabergerová_2022_vp.pdf 528.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet