The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Autor: Kane, Emmanuel Paul
Vedoucí: Kwarteng, Michael Adu
Abstrakt: Konvenční přístup k návštěvě bankovní haly se začal měnit kvůli Covid-19. Propuknutí koronaviru (COVID-19) je první a nejpřednější lidskou katastrofou na světě, která postihuje miliony lidí, a má velký dopad na globální ekonomiku různými způsoby. Globální dopad epidemie COVID-19 je pociťován v celé délce a šíři národů a kontinentů od jejího vzniku v lednu 2020. Celosvětová zdravotní krize COVID-19, stejně jako reakce vlád, jako jsou ekonomická uzamčení, vyvolaly potřebu pro bezkontaktní finanční zboží a služby, což urychluje přechod na digitální bankovnictví v mnoha zemích (Yeganeh, 2021). Cílem projektu bylo zjistit efektivitu sociálních médií při posilování přítomnosti Absa Bank na trhu v Jižní Africe. Výzkum byl proveden ve spolupráci s oddělením marketingu a komunikace společnosti Absa. Cílem studie bylo dozvědět se o současných platformách sociálních médií společnosti Absa, o tom, jak je spotřebitelé používají a jak s nimi komunikují. Pro účely dokončení této práce byla primární data získána od 210 zákazníků (n=210) prostřednictvím online polostrukturovaných dotazníků a telefonických rozhovorů zaměřených na zkoumání dopadu sociálních médií na nákupní chování spotřebitelů v době pandemie Covid-19: pomocí Absa Bank, Ghana jako případová studie. Konkrétní cíle jsou následující: 1. Chcete-li se dozvědět více o aktuální strategii společnosti Absa pro zapojení do sociálních médií a o tom, jak banka spolupracuje se svými spotřebiteli. 2. Zjistěte, které kanály sociálních médií používá Absa Ghana k interakci se svými spotřebiteli. 3. Poradit společnosti Absa, jak co nejlépe využít kanály sociálních médií, aby se aktivněji a efektivněji spojila se spotřebiteli a rozšířila svou přítomnost na trhu Výsledky studie byly většinou hlášeny pomocí popisných statistik
URI: http://hdl.handle.net/10563/51457
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kane_2022_dp.pdf 3.865Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kane_2022_op.docx 97.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kane_2022_vp.pdf 1.590Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet