Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti |
Autor: |
Rafajová, Adéla
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na témata související se spokojeností zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo zjištění současné míry spokojenosti zákazníků s vybranou společností za pomoci vybraných marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu, který proběhl prostřednictvím dotazníkového šetření. Vybrané společnosti byla navržena doporučení na zlepšení současného stavu spokojenosti jejich zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51474
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet