Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19 |
Autor: |
Kopeček, Zbyněk
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá tématem vakcíny proti Covid-19 v kontextu manipulace a argumentačních faulů, využívaných odpůrci očkování, kteří dokázali získat velký mediální prostor na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje krizové komunikaci, jednotlivým manipulativním technikám, argumentačním faulům a nejčastějším mýtům ohledně virusu, který je v poslední částí také základně popsán. Praktická část analyzuje obsah příspěvků proti očkování s největším dosahem a hledá jednotlivé manipulativní techniky. V druhé části jsou provedeny polostrukturované rozhovory na téma očkování, které doplňuje ukázka příspěvků, ve kterých jsou použity prvky s manipulativní rétorikou, zjištěnou v obsahové analýze, podporující však očkování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51481
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
62595
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet