Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
Autor: Večeřová, Markéta
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Jsou zde zodpovězeny výzkumné otázky, stanovena doporučení a možnosti využití v dalších výzkumech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51585
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62659


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
večeřová_2022_dp.pdf 1.697Mb PDF Zobrazit/otevřít None
večeřová_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
večeřová_2022_vp.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet