Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky |
Autor: |
Večeřová, Markéta
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Jsou zde zodpovězeny výzkumné otázky, stanovena doporučení a možnosti využití v dalších výzkumech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51585
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62659
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet