Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Autor: Barošová, Sára
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze značky Footshop, která je provedena na základech stanovených v teoretické části a následně je podpořena marketingovým výzkumem. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou na konci práce vyvozeny závěry a případná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51643
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62622


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
barošová_2022_dp.pdf 8.706Mb PDF Zobrazit/otevřít None
barošová_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
barošová_2022_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet