Využití apelu strachu v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití apelu strachu v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití apelu strachu v reklamě
Autor: Bartoňková, Jana
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se bude zabývat využíváním apelu strachu v reklamních kampaních, které spojuje stejné téma a to koronavirus. První část práce se bude zabývat teoretickým seznámením čtenáře s hlavními prvky problematiky. Budou zde představeny souvislosti využívání strachu v reklamě se sociální reklamou a využívání emocí v reklamních kampaních. V praktické části budou zkoumány tři vybrané kampaně, které využívají jako apel strach a upozorňují na nebezpečí spojené s onemocněním Covid-19. Projektová část se bude zabývat řešením problémů, které vyplynou z výzkumu. Cílem diplomové práce bude zjistit, jak jsou jednotlivé kampaně vnímány participanty a zda byl apel strachu pro vybrané kampaně vhodný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51716
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartoňková_2022_dp.pdf 1.569Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartoňková_2022_op.doc 199.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartoňková_2022_vp.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet