Využití apelu strachu v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití apelu strachu v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Využití apelu strachu v reklamě
Author: Bartoňková, Jana
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se bude zabývat využíváním apelu strachu v reklamních kampaních, které spojuje stejné téma a to koronavirus. První část práce se bude zabývat teoretickým seznámením čtenáře s hlavními prvky problematiky. Budou zde představeny souvislosti využívání strachu v reklamě se sociální reklamou a využívání emocí v reklamních kampaních. V praktické části budou zkoumány tři vybrané kampaně, které využívají jako apel strach a upozorňují na nebezpečí spojené s onemocněním Covid-19. Projektová část se bude zabývat řešením problémů, které vyplynou z výzkumu. Cílem diplomové práce bude zjistit, jak jsou jednotlivé kampaně vnímány participanty a zda byl apel strachu pro vybrané kampaně vhodný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51716
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62519


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bartoňková_2022_dp.pdf 1.569Mb PDF View/Open None
bartoňková_2022_op.doc 199.5Kb Unknown View/Open None
bartoňková_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account