Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání
Autor: Měrková, Lenka
Vedoucí: Deutscherová, Beáta
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Tato metoda je využívána v rámci široké cílové skupiny, zahrnuje snad všechny věkové kategorie a cílí na individuální potřeby jedinců. Metoda se soustředí na podporu individuálního potenciálu dětí a na jejich maximální rozvoj. Teoretická část práce je zaměřena na sumarizování poznatků o metodě v souvislosti se specifiky kognitivního vývoje dětí předškolního věku. Praktická část se zabývá kvalitativně orientovaným výzkumem realizovaným prostřednictvím interview s učitelkami mateřských škol. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty výsledky analýzy využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51720
Datum: 2021-10-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
měrková_2022_dp.pdf 874.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
měrková_2022_op.pdf 123.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
měrková_2022_vp.pdf 332.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet