Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce |
Autor: |
Čadová, Martina
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele. V průběhu osobního i profesního života se neustále učíme, záměrem práce není zjistit, jak by měl v očích ředitelů škol vypadat ideální učitel/průvodce, ale které profesní či osobnostní kvality jsou ze strany ředitelů u kandidátů preferovány či akcentovány, přičemž byly, v případě těchto preferencí, zjištěny rozdíly mezi řediteli veřejných (státních) a alternativních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51833
|
Datum:
|
2022-01-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet