Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě |
| Autor: |
Šilhavíková, Hana
|
| Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je převést existující počítačovou aplikaci s prohlídkou Zlína z konce 19. století z pohledu první či třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející práce, na program funkční ve virtuální realitě. Pro tyto účely je využito programu Unreal Engine, v němž vzniká samotná aplikace, a také programu Blender pro doplnění stávajícího 3D modelu o detaily navyšující realističnost celé scény. Z Fakulty aplikované informatiky byl pro testování aplikace zapůjčen headset pro virtuální realitu Oculus Quest. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51856
|
|
Datum:
|
2021-12-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet