Marketingový plán Domova pro seniory Kociánka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Domova pro seniory Kociánka |
Autor: |
Kubová, Veronika
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cilem diplomove prace "Marketingovy plan domova pro seniory Kocianka" je vytvoreni navrhu marketingoveho planu pro domov seniory Kocianka. Prace je rozvrzena do dvou casti. Teoreticka cast vychazi z odborne literatury a je zamerena na marketing, socialni sluzby, socialni peci a specifika marketingu v socialnich sluzbach. V prakticke casti byly vyuzity metody marketingovych analyz, jako je PESTLE analyza, Porterova analyza peti konkurencnich sil, analyza marketingoveho mixu a SWOT analyza. Na zaklade vysledku techto analyz byly stanoveny cile, ktere slouzily jako vychodisko k sestaveni navrhu marketingoveho planu na rok 2022. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51870
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet