Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti"
Autor: Jágerová, Kateřina
Vedoucí: Jirásek, Ivo
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na zjišťování zkušeností učitelů prvního stupně základní školy s přístupem filozofie pro děti. Dále se zabývá identifikací možností začlenění filozofie pro děti ve Školních vzdělávacích programech. Empirická část práce je realizována v kvalitativním designu. Stanovených záměrů je dosaženo metodou analýzy rozhovorů s učiteli a obsahové analýzy dokumentů, konkrétně Školních vzdělávacích programů. Výsledky poukazují na přínosy zařazovaní filozofie pro děti do výuky na prvním stupni, především v rozvoji rozličných myšlenkových, komunikačních a sociálních dovedností dětí a představují osvědčené formy využití filozofie pro děti u učitelů na prvním stupni základní školy. Je také poukázáno na možnost zařazení filozofie pro děti do výuky jako strategii k rozvoji klíčových kompetencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51885
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 60128


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jágerová_2022_dp.pdf 4.453Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jágerová_2022_op.pdf 354.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jágerová_2022_vp.pdf 366.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet