Marketingové komunikace vybraných útulků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace vybraných útulků |
Autor: |
Kratinohová, Vendula
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51911
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
62835
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet