Název: | Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost |
Autor: | Kubišová, Leona |
ISBN: | 978-80-7678-108-5 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/51916 |
Datum: | 2016-09-01 |
Vydavatel: |
|
Počet stran: |
|
Dostupnost: | Bez omezení |
Abstrakt:
Disertační práce je zaměřena na výzkumný popis kompetencí kzískání vizuální gramotnosti, zkoumá a dokazuje nutnost vzdělávání a podporování rozvoje jednotlivých kompetencí k posílení vizuální gramotnosti. Cílem práce je zjistit stav vizuální gramotnosti u vybraného vzorku žáků SŠ (VŠ) pomocí stanovené kategorizace kompetencí podporujících vizuální gramotnost, obsahové analýzy kurikulárních dokumentů a dotazníkového šetření. Výsledkem práce je pak návrh vzdělávací vizuální laboratoře, vjejímž rámci by měli žáci zlepšovat své schopnosti a dovednosti vinterpretaci a produkcivizuálníchinformací.
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit | Popis |
---|---|---|---|---|
Kubisova_Teze_disertacni_prace_2022.pdf | 2.591Mb |
Zobrazit/ |
||
kubišová_2022_dp.pdf | 20.60Mb |
Zobrazit/ |
None | |
kubišová_2022_op.docx | 67.58Kb | Neznámý |
Zobrazit/ |
None |
kubišová_2022_vp.pdf | 179.6Kb |
Zobrazit/ |
None |