Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací
Autor: Doucková, Eva
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Téma diplomové práce se zabývá dopadem reklamy na životní styl dětí, a to i z pohledu rodičů a prarodičů. Cílem práce je zjistit, jak moc a v jakém věku děti reklama s cukrovinkami a slanými potravinami ovlivňuje, jaké vlivy na ně obecně reklama má. Dále se práce zabývá vnímáním reklamy z pohledu rodičů a prarodičů, jaké reklamy vnímají jako přijatelné a jaké už ne. Jako výzkumný soubor byly zvoleny děti ve věku 3-9 let, jejich rodiče a prarodiče. Teoretická část práce se věnuje problematice působení reklamy na děti, pohledu rodičů na chování jejich dětí vzhledem k sledovaným reklamám. Praktická část se pak zabývá sbíráním dat od respondentů a následným zpracováním těchto dat. Výzkumnými metodami, které byly zvoleny pro tuto práci jsou kvalitativní metody formou individuálních rozhovorů s dětmi, rodiči a prarodiči. Projektová část pak implementuje sesbíraná data a poskytuje návrh na řešení zjištěných skutečností v rámci společnosti a důrazem na MK.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51980
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62132


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
doucková_2022_dp.pdf 2.106Mb PDF Zobrazit/otevřít None
doucková_2022_op.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
doucková_2022_vp.doc 111.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet