Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
Autor: |
Laciga, Filip
|
Vedoucí: |
Lejsal, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy pro správné uchopení části praktické. Je zde vysvětlen marketing, jehož součástí je velmi důležitý marketingový mix popisující 4P - produkt, cena, místo a propagace; dále také marketingová komunikace a komunikační mix. Samostatnou kapitolu tvoří teorie na téma on-line nástrojů marketingové komunikace. Vybrané strategické marketingové situační analýzy definují základy pro pochopení použitých analýz v rámci praktické části, a to PESTLE analýzu, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinsey 7S a SWOT analýzu. Kvantitativní a kvalitativní výzkumy jsou popsány v rámci kapitoly Marketingový výzkum. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, ve které je na základě představených analýz definována a popisována vybraná společnost. Byla použita také metoda dotazníkového šetření. Na základě výsledků z analýz a z dotazníkového šetření jsou specifikovány návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52010
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet