Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Laciga, Filip
Vedoucí: Lejsal, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy pro správné uchopení části praktické. Je zde vysvětlen marketing, jehož součástí je velmi důležitý marketingový mix popisující 4P - produkt, cena, místo a propagace; dále také marketingová komunikace a komunikační mix. Samostatnou kapitolu tvoří teorie na téma on-line nástrojů marketingové komunikace. Vybrané strategické marketingové situační analýzy definují základy pro pochopení použitých analýz v rámci praktické části, a to PESTLE analýzu, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinsey 7S a SWOT analýzu. Kvantitativní a kvalitativní výzkumy jsou popsány v rámci kapitoly Marketingový výzkum. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, ve které je na základě představených analýz definována a popisována vybraná společnost. Byla použita také metoda dotazníkového šetření. Na základě výsledků z analýz a z dotazníkového šetření jsou specifikovány návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52010
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
laciga_2022_dp.pdf 3.496Mb PDF Zobrazit/otevřít None
laciga_2022_op.pdf 1.327Mb PDF Zobrazit/otevřít None
laciga_2022_vp.docx 48.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet