Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Autor: Fridrich, Petr
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce blíže cílí na téma, které je neodmyslitelnou součástí každodenního života lidí, a sice na téma komunikace. Konkrétně je ústředním tématem dané práce komunikace uvnitř firmy tedy komunikace vnitrofiremní. Právě interní firemní komunikaci lze pro správné fungování každé firmy či společnosti považovat za stěžejní. Jedině včas a vhodně informovaní pracovníci mají ve svou firmu, respektive její vedení, důvěru a jsou k nim loajální. Téma komunikace je v této práci nejprve řešeno v obecné rovině, poté je už blíže zacíleno právě na interní firemní komunikaci. Představen je její úkol, obsah, nástroje, dále jsou zmíněny dopady nefungující vnitrofiremní komunikace, část práce také popisuje interní firemní PR, ale i neformální firemní komunikaci a důvěru zaměstnanců ve firmu. S ohledem na sféru, které se týká praktická část této práce, je rovněž zmíněna oblast médií, kdy jsou zde uvedeny základní pojmy a principy jejich fungování. Praktická část práce se pak již věnuje interní firemní komunikaci v konkrétní regionální televizi. Cílem praktické části je pomocí výzkumného šetření rozklíčovat, jak lidé pohybující se v daném masmédiu vnímají formu a efektivitu nastavené vnitrofiremní komunikace a kde spatřují prostor pro případné zlepšení. Klíčové výsledky výzkumu realizovaného pomocí kvalitativního šetření, a sice polostrukturovaných rozhovorů, jsou zde popsány. Zjištěné skutečnosti mohou být pro daný subjekt podnětným impulsem k nastavení odpovídající vnitrofiremní komunikace, využití vhodných komunikačních kanálů, a zároveň také ukotvení efektivní vnitrofiremní komunikace do běžné firemní praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52045
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62585


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fridrich_2022_dp.pdf 2.947Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fridrich_2022_op.doc 359Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fridrich_2022_vp.doc 95.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet