Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Autor: Fábry, Sára
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní značky a charakteristice produktu, který je uváděn na trh, a také vybraným analýzám, jako je například SWOT analýza nebo analýza konkurence. V této části je zahrnuto také kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě tohoto šetření a vypracovaných analýz jsou zpracovány cílové skupiny pro komunikační strategii. V projektové části je pak vypracovaná komunikační strategie pro uvedení kuchařky na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52046
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62144


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fábry_2022_dp.pdf 6.606Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fábry_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fábry_2022_vp.doc 107Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet