Marketingové aktivity Obecního úřadu Velký Karlov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové aktivity Obecního úřadu Velký Karlov |
Autor: |
Prudký, Tomáš
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Marketing se v poslední době dostává do popředí i ve veřejném sektoru. Jeho představitelé si stále více uvědomují, že vhodná marketingová strategie města obce) může znamenat pro region příliv nových investic v podobě podnikatelských subjektů, zvýšení zájmu turistů o region a v neposlední řadě i spokojený život a vysokou životní úroveň vlastních obyva-tel. Ze všech oblastí marketingu je pro obec marketingová komunikace tou nejvýznamněj-ší. Obec musí vědět, co může občanům nabídnout a také si musí uvědomit, co po ní žádají občané. Tyto dvě činnosti zajišťuje právě efektivní marketingová komunikace. Moje práce se tedy zaměřuje převážně na zhodnocení současného stavu komunikačních aktivit obce Velký Karlov. Tyto aktivity podrobím kritickému zhodnocení a dále se budu snažit navrh-nout optimální způsob komunikace obce s širokou veřejností. Věřím, že navrhované závěry budou uplatněny i v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/520
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4116
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet