Position of the Cannes Lions in the World of Advertising
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Position of the Cannes Lions in the World of Advertising |
Autor: |
Světlíková, Pavla
|
Vedoucí: |
Zavřelová, Veronika
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analyzovat pozici mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions z různých úhlů pohledu. Teoretická část popisuje základní terminologii a problematiku vzta-hující se k marketingové strategii, konkurenční pozici a event marketingu. Analytická část popisuje festival Cannes Lions a jeho konkurenci a prezentuje výsledky kvalitativního průzkumu zaměřeného na názory cílové skupiny festivalu. Autorka také popisuje pozici festivalu Cannes Lions z pohledu organizátora, z pohledu cílových zákazníků a popisuje jeho pozici v odvětví marketingových komunikací. V projektové části autorka navrhuje možné způsoby, jak vylepšit pozici festivalu v mysli cílových zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/524
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet