Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ |
Autor: |
Muchová, Dominika
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit, jak ředitelé základních škol podporují adaptaci začínajících učitelů na základní škole. Teoretická část charakterizuje začínajícího učitele, vymezuje obtíže začínajících učitelů a sumarizuje možnosti podpory pro začínající učitele. Empirická část představuje kvalitativní design a výsledky výzkumu, které byly zjištěny metodou fokusové skupiny a interview s řediteli škol. Výzkumná zjištění představují možnosti podpory pro začínající učitele, mezi které patří především uvádějící učitel a přátelské prostředí ve škole. V závěru práce je diskuze, limity výzkumu a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52688
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet