Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ
Autor: Muchová, Dominika
Vedoucí: Navrátilová, Hana
Abstrakt: Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit, jak ředitelé základních škol podporují adaptaci začínajících učitelů na základní škole. Teoretická část charakterizuje začínajícího učitele, vymezuje obtíže začínajících učitelů a sumarizuje možnosti podpory pro začínající učitele. Empirická část představuje kvalitativní design a výsledky výzkumu, které byly zjištěny metodou fokusové skupiny a interview s řediteli škol. Výzkumná zjištění představují možnosti podpory pro začínající učitele, mezi které patří především uvádějící učitel a přátelské prostředí ve škole. V závěru práce je diskuze, limity výzkumu a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52688
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
muchová_2023_dp.pdf 1.207Mb PDF Zobrazit/otevřít None
muchová_2023_op.docx 28.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
muchová_2023_vp.docx 25.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet