Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele |
Autor: |
Gřešáková, Lenka
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají fakultní učitelé obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá vymezením terminologie a východisek o současných přístupech ve výuce českého jazyka a mentoringu budoucích učitelů. Empirická část představuje kvalitativní design a závěry výzkumu, který byl realizován prostřednictvím fokusové skupiny a interview s fakultními učiteli. Výzkumná zjištění ukazují, jaké obtíže mají budoucí učitelé v oblasti chybějících praktických dovedností, jaké obtíže mají v oblasti odborné připravenosti a jaký vliv má přístup studenta k praxi. V závěru práce jsou analyzovány výsledky výzkumu a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52712
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet